Abel Tasman nationaal park

9 december 2016 - Takaka, Nieuw-Zeeland

Abel Tasman nationaal park.  Weet je..... ik krijg het niet op foto's vastgelegd of in woorden uitgedrukt.  Het is mega geweldig mooi en ruig hier. De natuur is zo bijzonder  mooi, elke stap die je zet wil je vastleggen omdat het je zo ontroerd. Woorden zijn maar een verwijzing en kunnen nooit mijn gevoel, de geur, het geluid en de smaak doorgeven aan de ander. Dit land is zo bijzonder mooi en dan heb ik pas 1% gezien.  Een land zo groot als Engeland, met maar 4.7 miljoen inwoners... oke mogelijk zijn er nog 1 miljoen aan het rondtrekken zoals wij. De rest is natuur..... een en al schoonheid, rust en ruimte. Wat ben ik toch een gezegend mens om dit met Sven te mogen ervaren en te beleven. We zijn 3 weken onderweg, wat gaat de tijd snel.  Nog 3 te gaan.  Wie weet wat we nog meer mogen zien en beleven.. ik hou jullie op de hoogte... maar begrijp goed, het is echt mooier dan ik op de foto's vastleg of in woorden probeer te vertellen .  groetjes van ons xxx