Hahei

25 november 2016 - Hahei Beach, Nieuw-Zeeland

Waar het groen is moet het regenen, en dat doet het vandaag.  Dus een dagje chillen, kaarten, lezen en de wasmachine laten draaien.  Hahei is een geweldig mooie plaats. Bijzonder toch al die mensen die voorbij komen, backpackers te voet of op de fiets anderen weer in campers of in personenauto's.   Het heeft wel iets bijzonders als je de twintigers bepakt voorbij ziet komen. Morgen vertrekken we naar Waitomo.  De tijd van stranden en eilanden is even voorbij. We gaan het binnenland in, onderweg stoppen we in Matamata waar de movie set Hobbiton ligt. De weersvoorspelling is dat het beter wordt. Spannend wordt het als we naar Wellington gaan op 3 December.  Volgens het nieuws is een groot gedeelte van de stad afgesloten ivm de aardbeving van vorige week.  Er worden gebouwen gesloopt omdat ze teveel schade hebben opgelopen.  We zullen zien, het duurt nog wel even voor we die kant op gaan. Groetjes van Sven en mij
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl